جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

تصویب شش برنامه درسی کوتاه مدت در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

۲ بازديد

شش برنامه درسی کوتاه مدت علمی کاربردی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان تصویب شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ، دکتر غلامرضا مالکی سرپرست واحد استانی با اعلام این خبر گفت: باتوجه اعلام نیازی که در حوزه خبرنویسی از سوی برخی رسانه‌ها به واحد استان اصفهان صورت گرفت، با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد دوره تک درس خبرنویسی ، تدوین و در کمیسیون برنامه‌ریزی درسی استان اصفهان بررسی و تصویب شد. مالکی افزود: در این دوره مهارت پذیران با مطالبی همچون شناخت خبر، ارزش های خبری، نگارش خبر، بررسی اخبار مختلف از لحاظ ارزش های خبری، عناصرخبری، تیتر و لید آشنا می شوند. 
وی در ادامه گفت: امروزه بازی با عروسک های نمایشی علاوه بر کمک به شکل گیری شخصیت کودکان، باعث ارتقای مهارت های اجتماعی، خلاقیت و توانایی های کودکان می شود و بسیاری از مربیان از عروسک های نمایشی برای انتقال مفاهیم به کودکان استفاه می کنند؛ چرا که کودکان علاوه بر بازی، یادگیری بهتر و پایدارتری خواهند داشت؛ از این رو دو تک درس ساخت عروسک های نمایشی  و عروسک گردانی پیشنهاد و تصویب شد. 
سرپرست واحد استانی اصفهان اظهار کرد: بدلیل کاربرد فزاینده گوشی همراه در زندگی افراد و تبدیل شدن آن به یکی از ابزار های مهم تولید محتوا و همچنین اهمیت برخی از عناصر مهم در عکاسی مانند نور ، دو تک درس  با عناوین تک درس عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه و نورپردازی کلاسیک در عکاسی پرتره تدوین و مصوب شد. 
دکتر مالکی افزود: تولید پادکست به عنوان یک ابزار تعاملی صوتی با مخاطبین شناخته شده و کاربردهای زیادی به ویژه در مشاغل مختلف از جمله در حوزه آموزش دارد و به همین منظور مهارت ساخت پادکست در قالب تک درس تصویب شد.
سرپرست واحد استان اصفهان در خاتمه گفت: تمامی این برنامه های درسی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد تدوین و پیشنهاد شد که برنامه درسی خبر نویسی مجوز اجرای دوره را گرفته و در حال اجراست و سایر دوره ها پس دریافت مجوز، قابلیت اجرا خواهند شد.

 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.